TripAdvisor

Keukens: Braziliaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
26 september 2017 beoordeeld

Zo voelden we ons, superlekker .
En gediend als Heer en Jonkvrouw!
Na 17 jaar huwelijk lekker gegeten bij haardvuur met zicht op het walleplein op een druilerige typisch belgische dag, was dit een fijne belevenis, bedankt daarvoor!

Datum van bezoek: september 2017

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd voor zes personen en alles was tiptop inorde ! Bouiabaisse om vingers en duimen at te likken, lekkere schelvis en super wijnen ! Alsook de service top!!!

Datum van bezoek: september 2017
29 augustus 2017 beoordeeld

er is een wonder gebeurt in deze zaak; zeer goede ontvangst van glenn en zijn charmante moeder.eten is van hoge kwaliteit en de borden zijn goed verzorgt en afgewerkt. heerlij en eerlijke produkten; komen zeker terug naar deze plaats.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw Walnootje,
Had afspraak met mijn broer op het knus terras. Na een heerlijke Brugse Zot met lekkere hapjes gingen plaats nemen binnenin. We aten Mossels, slibtongetjes en gebakken zalm. Alles tip-top, zeer vriendelijke en behulpzame bediening.
En niet te vergeten er is speciale rolstoelhelling om binnen te geraken en ook een aangepaste mindervalide toilet. Bedankt Nieuw-Walnootje team !

Datum van bezoek: augustus 2017
13 juli 2017 beoordeeld

Met een paar vrienden gaan eten op een zwoele zomeravond. De setting is allesinds al perfect, rustige sfeer en aangenaam ziitten. De bierkaart is zeer uitgebreid maar dan spreken we nog niet over de wijnkaart met allerei lekker Belgische wijnen ( wat zeer zeldzaam is in het Brugse ). Qua eten is allesinds verfijnd. De bediening verdient zeker een pluim. Een aanrader! We komen zeker terug! Dank u wel aan het volledige team!!

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die 't Nieuw Walnutje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In 't Nieuw Walnutje geweest? Deel je ervaringen!