“Top restaurant”

Keukens: Belgisch, Hedendaags
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle gerechten zijn precies schilderijtjes
Zeer speciale goede smaken in alles
Hoe doen ze het.
Prijs is duur maar ja al dat personeel kost ook.
Voor herhaling vatbaar.
Spijtig dat ze sluiten.

Datum van bezoek: februari 2018

9 februari 2018 beoordeeld

Op uitnodiging kunnen genieten van een prachtige ervaring. Wat deze toch nog jonge gasten hier verwezenlijken is werkelijk uniek.omgeving, bediening, eten, alles is top.
Ze zouden hier op hun sokken tot hun 90 ste kunnen doorgaan maar doen het niet. Alle respect.

9 februari 2018 beoordeeld

ook wij hebben er genoten van de lekkere gerechtjes de champagne en de wijn mooie locatie spijtig dat dit gat verdwijnen over de bediening kunnen wij niet klagen alles liep perfect de wijn dat is inderdaad een minpuntje aan water geen gebrek dat werd regelmatig bijgevuld en de snoep kar dat was pas overweldigend op het eind kregen de dames een mooie attentie een minpuntje de toiletten zouden meer gecontroleerd moeten worden er was een gebrek aan handdoekjes

27 januari 2018 beoordeeld

Dankzij Cera konden we bij Hertog Jan met achten van de 'korte ontmoeting' lunch all-in menu aan 115 EUR pp genieten ipv 190 EUR pp. Met de koffie erbij betaalden we 125 EUR per persoon. Het was onze eerste kennismaking met dit 'first class' restaurant. Warme ontvangst en top bediening. De gerechten zijn uiterst fijn en met bijzondere ingrediënten bereid. We mochten ook de keuken even bezoeken (een team van + 30 personen!), een mooie ervaring. Sommige gerechtjes vond ik iets te uitgesproken zout, spijtig omdat de fijnere smaken naar de achtergrond werden verdrongen. Wat me helaas wel stoorde was dat de 'aangepaste wijnen' behoudens de champagne apéro slechts één glas wit en één glas rood inhielden. Da's voor ons te weinig om gedurende de lange tijd dat je aan tafel zit evenwichtig te combineren met de veelheid aan bijzondere gerechtjes. Een aandachtspunt? Vandaar 'zeer goed' en niet 'uitstekend'.

21 januari 2018 beoordeeld

Met mijn vrouw van Brasschaat naar Zedelgem gereden om te gaan, dineren in Hertog Jan. We hadden vernomen dat ze gingen stoppen en we wilde deze ervaring niet missen. Top pand super mooi en gezellig afgewerkt met super de luxe ontvangst. Naar de tafel gebracht die groot genoeg was en genoeg privacy gaf. De hapjes de aperitief alles was zoals het moest zijn. Super lekker en origineel gebracht en verheven tot kunst.
Halverwege nog een bezoekje aan de keuken mogen brengen en ook die zag er uitmuntend uit. Kortom van begin tot einde een 10/10 Wij hadden gekozen voor 6 gangen diner met een aantal wijnen per glas aperitief en een kruidenthee uit de tuin na en vonden het fan-tas-tisch. afgerekend (600) euro) Voor ons meer dan dik verdiend en als U de kans krijgt om er te gaan eten zeker doen.

Reizigers die HERTOG JAN bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In HERTOG JAN geweest? Deel je ervaringen!