“Culinair genieten”

Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St-anna
11 mei 2024 beoordeeld

Super om jullie met ons gezin in het hartje Brugge te ontdekken.. Wat missen we jullie aan de Belgische kust maar ook nu vonden we bij jullie de absolute rust. We genoten van een verfijnde lunch in een aangenaam kader en vonden de vrijheid een meerwaarde dat deze kon aangevuld worden met een extra gang of sharing gerechtje naar keuze bij de apero. We lieten ons voor de wijn verrassen met een suggestie van het huis, die de culinaire belevenis compleet heeft gemaakt. Altijd een plezier om bij jullie langs te komen... Een topadresje voor iedereen die houdt van culinair genieten en waar ook kleine Bourgondiërs (die vernieuwende smaken waarderen) welkom zijn! Familie D'haene-Seys. Thomas, Greet en Nand

Datum van bezoek: mei 2024
    • Sfeer

31 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Rock fort... Mijn favoriete restaurant in de tijd van Hermes en Peter dus daar moesten we zeker nog eens teruggaan.

We begonnen met een ceviche met butternut heerlijk fris gebracht! Daarna namen we de Rundstartaar met soja ook dit was een schot in de roos!

Als hoofdgerecht deelden we eerst de ravioli van kreeft met een perfect op smaak gebracht schaaldieren sausje!

Als volgende gerecht namen we de kalfszwezerikken met daarbij een sausje op basis van truffel en knolselder, echt een sausje van Sterrenniveau!

Bedankt rock fort dit was top niveau!

Nog even zeggen de bediening was ook van topniveau!

Datum van bezoek: maart 2024
21 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, een heel goed menu voor een zeer goede prijs.
Het menu kon heel makkelijk aangepast worden naar onze wensen.
Personeel was heel dan ook vriendelijk en meedenkend.
Een echte aanrader als je een lekker 5 gangen menu wilt eten in Brugge👍🏻

Datum van bezoek: augustus 2022
1 september 2021 beoordeeld

ZEER lekker gegeten s’avonds op 31 augustus!

Wel weinig empathische bediening door een mevrouw die vermoedelijk wat overwerkt was.

Interieur mag wel wat vrolijker , wat meer licht zou leuker zijn.

Datum van bezoek: augustus 2021
5 augustus 2021 beoordeeld

Lang geleden dat we ZO lekker hebben gegeten! Elk gerecht was vers, perfect afgekruid en telkens met een originele twist. Zelfs mijn vriend, die normaal geen langoustines lust, was volledig verkocht aan dit gerecht. Ook de wijn die we dronken was heerlijk en origineel. Ten slotte was de bediening vlot en supervriendelijk! Topervaring!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Rock Fort bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Rock Fort geweest? Deel je ervaringen!