TripAdvisor

Keukens: Japans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Reserveringen
3 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere menu met aangepaste dranken voorgeschoteld gekregen. Veel variatie in smaken en structuren. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019

20 september 2019 beoordeeld

Vorig jaar hadden wij reeds de klasse van dit Japans restaurant kunnen smaken zodat wij er nu binnengestapt zijn om de dagschotel te proberen. Goedkoop is het niet maar je krijgt er dan ook een volledig menu in beperkte vorm voorgeschoteld, met hapjes, soep, voorgerecht, een keuze hoofdgerecht en dessert, op die manier krijg je zeker waar voor je geld.

Datum van bezoek: mei 2019
13 september 2019 beoordeeld

We hadden mooi zicht op de 'keuken'. Leuk om te zien hoe relaxed er gebakken, gegrilled, gerold... wordt.. Je ziet er de verse producten (lees: je ruikt de vis niet), er is een beetje interactie... niet teveel - want Japan en afstandelijkheid zijn haast synoniem. We genoten van alle gerechten, enkel het nagerecht overtuigde ons niet. Het is er aangenaam zitten, maar wij zagen in Japan dat ook de betere restaurants tekenen voor de moderne look, zonder de Japanse strakheid en / of eigenheid te verwaarlozen. Wij betaalden niet weinig voor een leuke en gezonde wandeling in Japan en hopen dat bij een volgende bezoek de binnentuin iets meer reliëf bevat.

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld

Wil je een flitsreis maken naar Japan dan moet je hier zeker heen. Het eten is niet zomaar sushi maar een verfijnd versie van wat Japan culinair te bieden heeft. De bediening is discreet maar vriendelijk. Wij hebben echt genoten en komen vast terug!

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker, personeel vriendelijk, restaurant, setting, locatie leuk. Maar met al dit gezegd kom ik toch met een gevoel buiten van veel en velen malen te duur. Zijn met 2 gaan eten, hebben de menu genomen en een flesje wijn en waren 220€ kwijt. Dit gaat voorbij een leuke ervaring.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Tanuki bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Tanuki geweest? Deel je ervaringen!