“Megalekker....arigatõ”

Keukens: Japans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Reserveringen
18 januari 2019 beoordeeld

Restaurant heel goed gelegen in het centrum van Brugge.
Inrichting is simpel doch heel proper en hier en daar accenten die refereren naar Japan.
Wijzelf werden aan een tafel met stoelen gebracht, doch ik had liever aan de 'toonbank' gezeten recht tegenover de teppanyaki en de chef. Dit is een detail. Volgende keer zullen we dit zeker doorgeven bij de reservatie.
Het eten....wawww..
Op het eten zijn er geen opmerkingen. Als er opmerking mag zijn, is dat er geen zijn. Ikzelf heb als hoofdgerecht wagyu vlees gegeten....hemels.
De voorgerechten en bijgerechten waren alsook megalekker. Het personeel heel aangenaam en vriendelijk. Een bemerking - als je japans gin vraagt, verwacht geen tonic. Wij krijgen japanse gin in een glas met daarin een ijsbol. De gin wordt op de ijsbol gegoten en de fles wordt op tafel gelaten. Wij Belgen verwachten dan de tonic en dat was even twijfelen om aan onze aperitief te starten. Er komt geen tonic aan te pas. De gin was wel lekker en is een goede starter voor de rest die komen zal. Aanrader. Prijs wat aan de dure kant, maar niet onterecht. Wagyu 75 euro, maar zijn prijs waard.

Datum van bezoek: december 2018

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je volledig ondergedompeld wil worden in de Japanse stijl is dit the place to be.
De kaart was niet echt duidelijk.
De sushi was lekker maar zeer prijzig.
Een leuke ervaring maar zou er niet meer terug gaan.

Datum van bezoek: september 2018
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een tijdje geleden gegeten. Uitzonderlijk lekker en heel verfijnd. Ik zou het iedereen aanraden wie gek is van de verfijnde Japanse keuken. Prijsklasse is hoger maar dat is normaal met het vereiste werk en versheid van de japanse keuken.

Datum van bezoek: juni 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

De helft van ons gezelschap zat voor onbepaalde tijd vast in de file. Dat werd vakkundig opgelost door de gastvrouw.
We kozen met ons vieren voor vier verschillende gerechten. We waren allen heel gelukkig met de keuze en het smaakpallet. Afronden deden we met koffie met petit fours op zijn Japans. De rekening viel reuzemee.
Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet slecht maar veel te duur voor wat je krijgt! We hebben het menu van 122 eu genomen. Kregen daarvoor enkele stukjes sashimi, sushi, klein stukje vlees en triestig dessertje. Gelukkig dat ze in een toeristische stad zitten anders was het al lang gedaan( al bestaan ze al super lang) Was echt niet slecht ! Maar veeeeel te duur voor wat je krijgt!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Tanuki bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Tanuki geweest? Deel je ervaringen!