“Al veel geweest maar 1ste keer met de baby”
Beoordeling van Choco Jungle Bar

Choco Jungle Bar
Geclassificeerd als nr. 14 van 52 Dessert in Brugge
14 april 2019 beoordeeld

In het verleden zijn we al vaker naar de choco jungle geweest.
Is altijd lekker, veel keuze qua koude en warme chocomelk en andere chocolade producten.
Maar dit was onze eerste keer met onze baby.
Jammer genoeg bleek er geen verzorgingstafel te zijn (hadden daar vroeger natuurlijk nooit op gelet). Maar er is wel een kinder eetstoel aanwezig.
Of dit ons gaat tegen houden in het vervolg om langs te komen? Nog geen idee, maar alvast niet echt handig als je een kind moet verversen. Of heb ik zo over deze verzorgingstafel gekeken? In het toilet is er alvast plaats genoeg om 1tje te voorzien aan de muur...
Ook best raar, in het pand heb je 2 trapjes tussen het kassa gedeelte en het gedeelte om te zitten, maar daar is geen helling om met rolstoel of buggy de overgang te maken. Terwijl het toilet wel vlot toegankelijk is voor een rolstoel. Ofwel zijn ze de helling vergeten neerleggen die dag???

De chocomelk was natuurlijk wel weer dik in orde.

Datum van bezoek: april 2019

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel wat langer wachten door de drukte maar dat is niet zo vreemd. Heel lekkere chocomelk. Best eentje delen met 2 want porties zijn gigantisch

Datum van bezoek: februari 2019
27 oktober 2018 beoordeeld

Op zaterdagochtend soms naar de markt, en dan even omlopen om hier nog een chocomelk te nuttigen. Ditmaal ook met een pannenkoek erbij...
Steeds lekker.... Veel keuze!
Personeel ook vriendelijk, propere zaak.
Aangenaam vertoeven, in een mooi decor.
Fijn voor kinderen ook...

Datum van bezoek: oktober 2018
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoekje aan het chocolade museum kun je hier nog even nagenieten van diverse chocolade specialiteiten.
Je waant je in de jungle en er is een heuse boomhut binnen!

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein intiem erg leuk ingerichte bar met een uitgebreide keuze aan warme chocolademelk. Ook de keuze uit 3 zeer unieke recepten. Personeel is erg vriendelijk

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Choco Jungle Bar bekeken, bekeken ook

Blankenberge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Choco Jungle Bar geweest? Deel je ervaringen!