“Leuke winkel”

Olivier's Chocolate Shop&Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 52 Dessert in Brugge
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit winkeltje zit een beetje achteraf maar is zeker een aanrader om heen te gaan. Leuk om wat te drinken maar zeker ook om bonbons te kopen.

Daarnaast ook 2 biertjes meegenomen die speciaal voor dit winkeltje gebrouwen zijn. Hier ben ik zeer benieuwd naar.

Datum van bezoek: februari 2019

25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gewoon lekkere praline ? Dan moet je bij Olivier zijn. Ambachtelijke Belgische chocolade, klantvriendelijkheid en glimlach inclusief !

Datum van bezoek: januari 2019
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je even een bakkie thee/koffie drinken ? Ga dan zeker hier heen ipv die massale terrassen op de markt! Knus tentje en je krijgt altijd een lekker chocolaatje bij je drankje! Wij hebben hier heerlijk gezeten en daarna bonbons meegenomen voor thuis!

Datum van bezoek: september 2018
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier toevallig voorbij gewandeld tijdens ons bezoek aan Brugge. We hebben hier 2 chocolade melken met speculaas en hazelnoot gedronken en dit was zo enorm lekker. Ook de man die de drankjes maakte was heel vriendelijk.

De chocolade melk heeft ons tot de laatste druppel laten genieten, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2018
10 juli 2018 beoordeeld

Je kan er een heerlijk kopje koffie drinken met zeer lekkere pralines, vriendelijke bedienning, eerlijke prijzen

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Olivier's Chocolate Shop&Bar bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Olivier's Chocolate Shop&Bar geweest? Deel je ervaringen!