“Vlaams etentje”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 12 van 762 Restaurants in Brugge
4 weken geleden beoordeeld

Lange tijd geleden waren we dit pareltje tegen gekomen en in ons achterhoofd gehouden hier willen we echt even komen dineren.
Gepokerd en niet gereserveerd, gelukkig was er nog 1 tafeltje voor vrij.
Super vriendelijk onthaal en zeer gezellig!
Fantastische echte Vlaamse stoverij gegeten.
Een echte aanrader!!!!!!

Datum van bezoek: januari 2023

3 december 2022 beoordeeld

Op Tripadvisor lees ik over restaurant One: "Wat je kunt verwachten tijdens je bezoek? Tafels staan op voldoende afstand voor social distancing". Ja, in het voorste gedeelte (waar in totaal twee tafeltjes staan). Wij echter werden 'verbannen' naar het achterste deel, pal naast de keuken. De vierkante tafeltjes zijn ongeveer 50 x 50 cm groot (en daar zit je dan met z'n tweeën aan!), ons tafeltje stond TEGEN het tafeltje van de andere gasten aan, en aan de andere kant was er slechts 20 cm ruimte tussen de twee tafeltjes, waar je je als gast dan tussendoor moet wurmen! Hoezo: social distancing? Fluisteren!!! Deze taferelen kende ik eigenlijk alleen van de bomvolle toeristenrestaurants bij het Place du Tertre in Parijs!

Datum van bezoek: december 2022
4 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons 2de bezoekje in een gezellig kader. Lekker en vers gegeten en een hele vriendelijke gastvrouw.. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2022
28 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst door de vrouw des huizes was hartverwarmend., wat mij direct opviel was de inrichting apart, mooi en heel sfeervol. Wij hadden bewust voor een Belgisch restaurant gekozen met stoofvlees op het menu. Als voorgerecht kroketjes van de chef en als hoofdgerecht het aller lekkerste stoofvlees ever!!!! Dit samen met de zelfgemaakte frietjes een top combi! Een aanrader!!!

Datum van bezoek: oktober 2022
3 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden we al blij van de rustige en fijne sfeer. De kleuren zwart en goud in het interieur voelde als een warm bad. De gastvrouw was wat verlegen en zeer bescheiden maar was erg vriendelijk. Het voorgerecht de gambas in looksaus was meer dan goed. Het was perfect en om de vingers bij op te eten. Het hoofdgerecht stoofvlees was iets minder verrassend maar zeker goed. Kortom....een super leuk restaurant

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!