“Dineren”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 12 van 749 Restaurants in Brugge
11 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed! Echt een aanrader! Heel leuke vlaamse gerechten. Alles was gewoon super lekker, ooknde huiswijnen zijn top!

Datum van bezoek: augustus 2022

3 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, gezellig, gastvriendelijk. Vers bereide gerechten en desserts .

Bedankt en tot volgende keer.

Datum van bezoek: juli 2022
1 juli 2022 beoordeeld

Zeker de moeite waard om er een keer te gaan lunchen of dineren, het is echt toppp! Goede wijnen en bieren

Datum van bezoek: juli 2022
17 juni 2022 beoordeeld

Een pareltje van een restaurant. Prachtige beschutte binnentuin, met aangename ambiance.
Vriendelijke en attente bediening. Eén man in de keuken. Ga er maar aan staan.
We nuttigden de twee verschillende stoofpotjes. Heerlijk met de frites en een salade. Met het lokale, enigszins zoete donkere bier, een aangename combinatie.

Datum van bezoek: juni 2022
1 april 2022 beoordeeld

Bij binnenkomst was het eigenlijk al volgeboekt. Toch vond de gastvrouw nog een plaatsje voor 3 personen bij de bar. We hebben echt heerlijk gegeten, het eten zag er heel mooi, verzorgd en Michelinster-achtig uit! Superlocatie, vlotte en uiterst vriendelijke bediening. Alles zelfgemaakt door de chef, tot de mayonaise aan toe. De frieten waren zelf gesneden, wat heel goed te proeven was! Als we in de buurt zijn, komen we zeker weer terug!

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!