“Een super plaatsje om lekker te eten in een romantisch kader 💝”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 10 van 748 Restaurants in Brugge
9 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus , gezellig , romantisch , vriendelijke ontvangst en bediening , super lekker eten , ons laten verrassen door de chef en was een verrijking voor ons
Bedankt voor de super leuke lekkere culinaire avond , keren zekers nog terug
Gr Steven

Datum van bezoek: januari 2022

11 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Top!! Leuk en sfeervol restaurant. De suggesties waren overheerlijk. We hebben een heerlijke avond bij jullie gehad.

Datum van bezoek: december 2021
9 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben echt genoten van het lekkere eten, de gemoedelijke sfeer en de warmte en gastvrijheid van Celine en haar man. Respect hoe jullie samen dit restaurant runnen!
Het Stoofpotje met Belgische bier was heerlijk evenals de handgesneden frieten! Om over het dessert maar te zwijgen, zo lekker dat was!
Wij komen graag terug naar Brugge om jullie weer te bezoeken!

Datum van bezoek: november 2021
9 augustus 2021 beoordeeld

Gezellig restaurant met een uitstekende keuken! De suggesties van de chef zijn overheerlijk. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021
20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is al idyllisch, nog vóór je binnengaat is het genieten.
We mochten op het super gezellig terras aperitieven. De Cuba libre en limoncello spritz waren heel lekker, de bierkroketjes puur genieten. Alles super verzorgd. We aten binnen en kozen het stoofvlees. Alweer genieten! Ook de aanbevolen wijn Garnache was top. De bediening kon niet vriendelijker. Een fantastische avond!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!