“Perfect!”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 25 van 724 Restaurants in Brugge
20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is al idyllisch, nog vóór je binnengaat is het genieten.
We mochten op het super gezellig terras aperitieven. De Cuba libre en limoncello spritz waren heel lekker, de bierkroketjes puur genieten. Alles super verzorgd. We aten binnen en kozen het stoofvlees. Alweer genieten! Ook de aanbevolen wijn Garnache was top. De bediening kon niet vriendelijker. Een fantastische avond!

Datum van bezoek: juni 2021

16 juni 2021 beoordeeld

Super gezellig restaurantje met een geweldige tuin. Je waant je even op vakantie in het zuiden. Het eten was heerlijk, je proeft dat ze met verse producten werken. De bediening was heel goed, niet lang moeten wachten op ons eten en heel vriendelijke mensen. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2021
9 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige gezellige zaak waar ze kwaliteit erg belangrijk was. Wij hadden de kaaskroketje, stoofvlees en steak tartaar, alle 3 gerechten waren OVERHEERLIJK! Top service, top eten! Wij komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: mei 2021
13 september 2020 beoordeeld

Dit restaurantje werd ons door vrienden aangeraden bij ons bezoek aan Brugge.
We werden vriendelijk ontvangen en we vertoefden op het gezellige terras.
Lekkere apero, lekkere wijn, lekker eten en vriendelijke bediening.
Wat wil een mens meer?
We komen zeker nog eens terug!
ps: de balletjes in kriekensaus waren super!!

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld

We zijn hier terecht gekomen dankzij tripadvisor.
Gezellig, klein restaurant. Erg vriendelijke gastvrouw!
Correcte prijs-kwaliteit. Er wordt voldoende afstand bewaard tussen de tafels omwille van de corona-maatregelen.
We hebben hier lekker gegeten. Huisgemaakte frietjes. En heerlijke kaaskroketten. De porties zijn ruim voldoende.
Beperkte menukaart (deze mag misschien iets uitgebreider) maar alles wat je krijgt is lekker en vers!
Zeker een bezoekje waard.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.