“Heerlijk eten in een gezellige zaak”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 25 van 724 Restaurants in Brugge
16 juni 2021 beoordeeld

Super gezellig restaurantje met een geweldige tuin. Je waant je even op vakantie in het zuiden. Het eten was heerlijk, je proeft dat ze met verse producten werken. De bediening was heel goed, niet lang moeten wachten op ons eten en heel vriendelijke mensen. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2021

9 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige gezellige zaak waar ze kwaliteit erg belangrijk was. Wij hadden de kaaskroketje, stoofvlees en steak tartaar, alle 3 gerechten waren OVERHEERLIJK! Top service, top eten! Wij komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: mei 2021
13 september 2020 beoordeeld

Dit restaurantje werd ons door vrienden aangeraden bij ons bezoek aan Brugge.
We werden vriendelijk ontvangen en we vertoefden op het gezellige terras.
Lekkere apero, lekkere wijn, lekker eten en vriendelijke bediening.
Wat wil een mens meer?
We komen zeker nog eens terug!
ps: de balletjes in kriekensaus waren super!!

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld

We zijn hier terecht gekomen dankzij tripadvisor.
Gezellig, klein restaurant. Erg vriendelijke gastvrouw!
Correcte prijs-kwaliteit. Er wordt voldoende afstand bewaard tussen de tafels omwille van de corona-maatregelen.
We hebben hier lekker gegeten. Huisgemaakte frietjes. En heerlijke kaaskroketten. De porties zijn ruim voldoende.
Beperkte menukaart (deze mag misschien iets uitgebreider) maar alles wat je krijgt is lekker en vers!
Zeker een bezoekje waard.

Datum van bezoek: augustus 2020
17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoofdgerecht was perfect, alles huisgemaakt met verse producten en dat proef je echt. We aten de stoverij en balletjes met bier- en kriekensaus, vooral de balletjes waren echt een aanrader! De moelleux als dessert was helaas niet zelfgemaakt, anders zeker 5 sterren waard!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.