“Aanrader! We komen terug!”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 26 van 735 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld

Dit restaurantje werd ons door vrienden aangeraden bij ons bezoek aan Brugge.
We werden vriendelijk ontvangen en we vertoefden op het gezellige terras.
Lekkere apero, lekkere wijn, lekker eten en vriendelijke bediening.
Wat wil een mens meer?
We komen zeker nog eens terug!
ps: de balletjes in kriekensaus waren super!!

Datum van bezoek: september 2020

21 augustus 2020 beoordeeld

We zijn hier terecht gekomen dankzij tripadvisor.
Gezellig, klein restaurant. Erg vriendelijke gastvrouw!
Correcte prijs-kwaliteit. Er wordt voldoende afstand bewaard tussen de tafels omwille van de corona-maatregelen.
We hebben hier lekker gegeten. Huisgemaakte frietjes. En heerlijke kaaskroketten. De porties zijn ruim voldoende.
Beperkte menukaart (deze mag misschien iets uitgebreider) maar alles wat je krijgt is lekker en vers!
Zeker een bezoekje waard.

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoofdgerecht was perfect, alles huisgemaakt met verse producten en dat proef je echt. We aten de stoverij en balletjes met bier- en kriekensaus, vooral de balletjes waren echt een aanrader! De moelleux als dessert was helaas niet zelfgemaakt, anders zeker 5 sterren waard!

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader!
Mooi interieur en en super gezellig terras! Romantisch en rustgevend.
De gastvrouw is heel vriendelijk, relax en de gerechten zijn verzorgd en lekker.

29 juli 2020 beoordeeld

Bij zomerweer mooie tuin waarin geserveerd wordt. Warm onthaal. Lekker gegeten, alles zeer verzorgd. Ongedwongen sfeer doch zeer correct. Aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!