“Leuk gezellig klein restaurantje”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 28 van 737 Restaurants in Brugge
8 januari 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten in een gezellige sfeer, aanrader stoofvlees en de balletjes, vlotte bediening, eerlijke prijzen.

Datum van bezoek: januari 2020

29 december 2019 beoordeeld

'One' stond al lang op ons het lijstje en deze keer deed zich de gelegenheid voor. Reservatie en ontvangst verliepen zeer vlot. Het restaurant is super gezellig, interieur is warm en uitnodigend. De bediening is heel vlot en erg sympathiek. Eten kwam snel op tafel , gerechten zeer lekker. Een minpuntje : het ontvangsthapje was met ham. Toen wij aangaven dat iemand vegetariër was, bleek er geen oplossing hiervoor te zijn: niets anders in huis ( ? ) (creatieve kok ? ) Bij de koffie wordt automatisch een klein potje chocomousse aangeboden.Toen wij ook aangaven dat ik dit niet luste, was er ook geen alternatief. Uiteindelijk werden toch 2 koekjes bij de koffie gezet. Dat vond ik echt een afknapper! Wij gaan vaak eten en telkens wordt er zeer creatief met vragen en suggesties omgesprongen. Andere restaurants tonen zich dan juist heel creatief. Dat miste ik hier erg. Jammer ! Ik hoop dat zij hiermee in de toekomst anders kunnen omspringen.

23 december 2019 beoordeeld

Via vrienden gehoord van dit restaurant. Wat hebben we er heerlijk gegeten in een geweldige ambiance. Knusse, romantische sfeer. Van het voor tot het nagerecht, alles was echt super lekker! Als je in Brugge bent, sla dan dit restaurant niet over! (Reserveren is wel een must!)

15 december 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening en uitmuntend gegeten! Ook erg centraal gelegen aan de rand van het Minnewaterpark.

1 december 2019 beoordeeld

Wat hebben wij vorige week zaterdag fantastisch gegeten (wildzwijnstoofpotje is echt een aanrader!) Dit restaurantje is qua alles in mijn top 10 wereldwijd gekomen! Via Tripadvisor dit kleine, maar ozo leuke en ontzettend sfeervolle restaurantje gevonden met daarnaast geweldig eten en bediening (had vooraf al leuk mail en app contact met Celine) op een mooi historisch stukje van Brugge om de hoek van het Minnewater.
Reserveren echt aan te raden, niet alleen voor jezelf maar ook uit respect voor Celine en haar man die dit kleine restaurant runnen en kom ook opdagen of ANNULEER OP TIJD als je toch niet kunt! Het ging me echt aan het hart dat er mensen binnen kwamen om één van de beperkte tafeltjes op een uniek middeleeuws plekje te bemachtigen en weggestuurd moesten worden vanwege reserveringen, die vervolgens niet kwamen opdagen. Gezien het beperkt aantal tafeltjes ontneem je behalve mensen een plekje op deze fantastische locatie ook het inkomen van dit leuke stel! Jammer dat het niet in Gouda staat, dan was ik hier vaste gast, maar voor een volgend bezoek staat One voor mij op 1!

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!