TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk vers, reserveren zeker aanbevolen.”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 26 van 835 Restaurants in Brugge
15 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is echt maar n heel klein restaurant, bijna niet voor te stellen dat het kan als je binnenkort. Echt oud, sfeervol en Belgs. De zelfgemaakte frites is heerlijk maar ook de zalmfilet op puree is n echte aanrader.

9 oktober 2019 beoordeeld

heb er steak met frietjes gegeten en een lekkere saus...frietjes zijn handgesneden...en lekker...het vlees van van goede komaf en op de juiste gevraagde wijze gebakken

5 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van het weekend hier gegeten.

We kwamen binnen zonder te reserveren, en mochten plaats nemen in het voorstukje van het restaurant.
De hoge stoelen hebben hun langste tijd gehad en zijn zeker niet gemaakt om lang op te zitten.
Het eten is lekker maar veel te prijzig voor wat je krijgt.
Bediening en inrichting is prima

27 september 2019 beoordeeld

Een echte ontdekking!! Rustig, verscholen in hartje Brugge. Een eerlijke, echte kaart met lekkere gerechten. Een romantische locatie, met allerhande talen die je door elkaar hoort spreken; echte Bruggelingen en toeristen, zonder dat het storend-toeristisch wordt, wat je op andere plaatsen in Brugge wel hebt. Het eten is er heerlijk en vers. De bediening is warm en gezellig. Hier komen wij zeker nog terug. Ik zou er liever geen reclame voor maken, dan kan ik er toch nog met gemak een plaatsje reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in de tuin! Personeel heel persoonlijk en betrokken. De huisspecialiteit met het rundvlees was super, de bij passende chablis wijn maakte het helemaal compleet. Wij komen hier zeker voor terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!