“Echt goed!”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 29 van 832 Restaurants in Brugge
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig en romantisch restaurant. Céline en haar personeel ontvangen je op een rustige en correcte manier. Je kan er echt op je gemak zitten. Er is voldoende keuze in voor en hoofdgerechten en een mooie wijnkaart. Na een lekker aperitief kregen we de zeer lekkere en handgemaakte garnaalkroketten. De salade geitenkaas vond ik van smaak goed ik balans. Het stoofvlees was van zeer goede kwaliteit. De handgesneden frietjes gaven toch een extra toets aan de heerlijke maaltijd! We hebben er goed en voldoende gegeten, geen gevoel van overdaad wat voor ons wel heel belangrijk is.
Ze werken zichtbaar met verse producten.
Een heel leuke en smakelijke ervaring bij one. Top!

Datum van bezoek: augustus 2019

13 augustus 2019 beoordeeld

Lekker gegeten, niet zo een uitgebreide kaart, wel verse producten. Vriendelijke bediening. Het terras is heel klein maar heel gezellig

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Restaurant ligt een beetje weg van de drukke maar is echt een aanrader. Op het gezellige binnen terras kunnen zitten. De kaart is eerder beperkt maar bevat voldoende keuze (zo ben je dan ook zeker dat alles vers is !). Prijs/kwaliteit is zeker oké. Vriendelijke bediening. Enige minpuntje : de gerechten kwamen iets te vlug na elkaar.

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld

Heel goed restaurant prijs/kwaliteit.
Mooi terras en binnen heel speciale sfeer
Kom er zeker nog eens terug

Datum van bezoek: juni 2019
1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte maar lekkere kaart - gezellig terras - vlotte bediening - keuken sluit wel relatief vroeg, zeker bij mooi weer is dat spijtig.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!