“Erg goed”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 20 van 822 Restaurants in Brugge
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Achteraf gelegen restaurant, goede sfeer, prima stoofpot en een goede degelijke prijs. Mooi terras. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2019

5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, knus en romantisch restaurantje met nette vriendelijke bediening. Zeer klein aanbod van gerechten die wel heel lekker waren, bezoekje zeker waard.

Datum van bezoek: mei 2019
14 april 2019 beoordeeld

Met mijn dochter gaan eten in dit knusse restaurant. Dank zij het mooie weer konden wij op het terras plaatsnemen. Gezellig tussen het groen nabij het Minnewaterpark. Zeer vriendelijke bediening, lekkere huisapero met vlierbloesems, zalige zelfgemaakte garnaalkroketten en een prachtige puntzak met heerlijke frietjes!!

Datum van bezoek: april 2019
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijne ambiance en heerlijk gegeten. Aardig personeel en leuk dat de koks het eten komen brengen. We hadden niet gereserveerd en zaten in het voorste gedeelte wat erg klein maar heel gezellig was. Zeker een aanrader en als we nog een keer naar Brugge gaan dan gaan we er zeker langs.

Datum van bezoek: april 2019
1 april 2019 beoordeeld

Familiale uitbating, zeer vriendelijk en dagverse gerechten. Huisbereide stoofpotjes, aangenaam kader.

Datum van bezoek: maart 2019
Bedank Wolfgang en Viv... V

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!