“knus en gezellig”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 25 van 818 Restaurants in Brugge
14 april 2019 beoordeeld

Met mijn dochter gaan eten in dit knusse restaurant. Dank zij het mooie weer konden wij op het terras plaatsnemen. Gezellig tussen het groen nabij het Minnewaterpark. Zeer vriendelijke bediening, lekkere huisapero met vlierbloesems, zalige zelfgemaakte garnaalkroketten en een prachtige puntzak met heerlijke frietjes!!

Datum van bezoek: april 2019

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijne ambiance en heerlijk gegeten. Aardig personeel en leuk dat de koks het eten komen brengen. We hadden niet gereserveerd en zaten in het voorste gedeelte wat erg klein maar heel gezellig was. Zeker een aanrader en als we nog een keer naar Brugge gaan dan gaan we er zeker langs.

Datum van bezoek: april 2019
1 april 2019 beoordeeld

Familiale uitbating, zeer vriendelijk en dagverse gerechten. Huisbereide stoofpotjes, aangenaam kader.

Bedank Wolfgang en Viv... V
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden hier gaan eten, 2 uur van te voren via messenger gereserveerd. Wat een gezellige ambiance, klein, knus, goede bediening en het belangrijkste heerlijk eten. Dit alles voor gangbare prijzen. Als je rustig, romatisch en leker wil eten na een dagje Brugge ben je hier aan het juiste adres.

10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord gewoon weg top!
Top ontvangst, top aperitief zowel de Céline's cocktail als de alcoholvrije, top eten en top dessert!
Bedankt voor de extra moeite ivm de zwangerschap!
Zeker en vast een aanrader als we nog eens naar Brugge komen, ik kan het alleen maar aanbevelen!

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!