“Heerlijk eten in gezellige sfeer”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 20 van 804 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden hier gaan eten, 2 uur van te voren via messenger gereserveerd. Wat een gezellige ambiance, klein, knus, goede bediening en het belangrijkste heerlijk eten. Dit alles voor gangbare prijzen. Als je rustig, romatisch en leker wil eten na een dagje Brugge ben je hier aan het juiste adres.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord gewoon weg top!
Top ontvangst, top aperitief zowel de Céline's cocktail als de alcoholvrije, top eten en top dessert!
Bedankt voor de extra moeite ivm de zwangerschap!
Zeker en vast een aanrader als we nog eens naar Brugge komen, ik kan het alleen maar aanbevelen!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant aan het water. Vriendelijk onthaal. Lekker eten voor een correcte prijs. Aangenaam om te eten. Juist stoel en bank aan de lage kant.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk sfeervol restaurant. Heel knus. Het eten was heel goed. En de bediening was goed. Reserveren is noodzakelijk. Want in de 2 uur dat we er gezeten hebben werden er ruim 20 mensen zonder reservering teleurgesteld.

Datum van bezoek: februari 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer romantische setting, aan het Minnewaterpark! Personeel zeer vriendelijk, je komt nix te kort! Je hebt 2 speciale tafeltjes, 1 aan de open haard en 1 afgesloten tafel. ZEKER DOEN! Eten is top, net als prijs kwaliteit!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!