“Top! ”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 20 van 804 Restaurants in Brugge
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In 1 woord gewoon weg top!
Top ontvangst, top aperitief zowel de Céline's cocktail als de alcoholvrije, top eten en top dessert!
Bedankt voor de extra moeite ivm de zwangerschap!
Zeker en vast een aanrader als we nog eens naar Brugge komen, ik kan het alleen maar aanbevelen!

Datum van bezoek: maart 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant aan het water. Vriendelijk onthaal. Lekker eten voor een correcte prijs. Aangenaam om te eten. Juist stoel en bank aan de lage kant.

Datum van bezoek: maart 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk sfeervol restaurant. Heel knus. Het eten was heel goed. En de bediening was goed. Reserveren is noodzakelijk. Want in de 2 uur dat we er gezeten hebben werden er ruim 20 mensen zonder reservering teleurgesteld.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer romantische setting, aan het Minnewaterpark! Personeel zeer vriendelijk, je komt nix te kort! Je hebt 2 speciale tafeltjes, 1 aan de open haard en 1 afgesloten tafel. ZEKER DOEN! Eten is top, net als prijs kwaliteit!

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kunnen kort zijn over onze avond het eten was zeer lekker en echt origineel, het interieur mooi en romantisch de bediening zeer vriendelijk en vlot! Kortom, we komen zéker terug! P.s. Het restaurant heeft 2 zeer mooie plaatsjes... Net voor de open haard en ééntje ingesloten voor de ultieme gezelligheid!

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!