“Klein, gezellig, authentiek heerlijk restaurant ”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 21 van 799 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw, wat een ervaring. Vanavond heerlijk gegeten in One Restaurant van Céline en haar man. Wederom het advies gekregen van onze B&B de Walvisch eigenaresse om dit pareltje te bezoeken. Lekker buiten het drukke centrum, naast een rustig kabbelend riviertje staat dit kleine, maar gezellige restaurantje. Genoten van de balletjes en mijn vrouw van de Evenzwijn. En de toetjes waren ook heerlijk. De porties zijn netjes en niet overdadig. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige zaak met een leuk interieur, super vriendelijke bediening en een super lekkere keuken!
Zeker een aanrader!

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer lekker en zeer goede bediening top gewoon wij waren met 7 personen en zeer rap bediend en alles was supper lekker

We kwamen eten met 7 collega’s
Wat een super ontvangst !!
Heel mooi etablissement met vriendelijk personeel en super lekker eten.
Echt een aanrader.

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond met vrienden supper lekker gegeten ook TOP bediening in de zaal, gezellige sfeer echt een aanrader voor iedereen !!

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!