“Echte aanrader!”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 28 van 796 Restaurants in Brugge
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige zaak met een leuk interieur, super vriendelijke bediening en een super lekkere keuken!
Zeker een aanrader!

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

zeer lekker en zeer goede bediening top gewoon wij waren met 7 personen en zeer rap bediend en alles was supper lekker

We kwamen eten met 7 collega’s
Wat een super ontvangst !!
Heel mooi etablissement met vriendelijk personeel en super lekker eten.
Echt een aanrader.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond met vrienden supper lekker gegeten ook TOP bediening in de zaal, gezellige sfeer echt een aanrader voor iedereen !!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontvangen geweest en heel lekker gegeten ! Sfeervolle en uitnodigende inrichting We komen zeker nog eens terug !

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!