“Echte aanrader!”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 20 van 805 Restaurants in Brugge
28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige zaak met een leuk interieur, super vriendelijke bediening en een super lekkere keuken!
Zeker een aanrader!

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer lekker en zeer goede bediening top gewoon wij waren met 7 personen en zeer rap bediend en alles was supper lekker

We kwamen eten met 7 collega’s
Wat een super ontvangst !!
Heel mooi etablissement met vriendelijk personeel en super lekker eten.
Echt een aanrader.

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke avond met vrienden supper lekker gegeten ook TOP bediening in de zaal, gezellige sfeer echt een aanrader voor iedereen !!

17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed ontvangen geweest en heel lekker gegeten ! Sfeervolle en uitnodigende inrichting We komen zeker nog eens terug !

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!