“Klein knus Restaurant(“Bar”).”

One Restaurant (aan het Minnewater Park)
Geclassificeerd als nr. 12 van 772 Restaurants in Brugge
24 januari 2018 beoordeeld

One is telegen aan het Minnewaterpark . In de zomer mooi terras buiten.Het Lekker gegeten en gedronken , kleine kaart met heerlijke gerechten , dagvers , aanrader , top.

23 januari 2018 beoordeeld

super eten en heel vriendelijke bediening, mooie keuze wijnen aan deftige prijzen, heel mooi terras aan de reien

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein gezellig restaurantje. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen , kregen een mooi tafeltje toegewezen aan het raam. Je moet ook wel tijdig reserveren. De kikkerbilletjes , verse garnaalkroketten , stoofpotje van everzwijn en de Vlaamse stoverij waren allemaal om je vingers van af te likken. Vlotte en vriendelijke bediening. Wij gaan er zeker nog terug. Doe zo verder !!!!

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

One beviel in alle opzichten. In het toeristische Brugge een gezellig restaurant met een typisch Vlaamse kaart. Onderscheidend van de andere toeristische plekken. Voor en hoofdgerechten waren heerlijk. Carpaccio, bierkroketjes, ‘biefstukje’ en stoofpotje everzwijn. Bediening was top, prijzen oke. Enig minpuntje misschien de ietswat krappe zitplaatsen.

6 november 2017 beoordeeld

Het was lekker, maar mijn steak was een beetje taai, ik heb toch wat moeten kauwen. Vriendelijke bediening. Lekkere alcoholvrije aperitief.

Reizigers die One Restaurant (aan het Minnewater Park) bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In One Restaurant (aan het Minnewater Park) geweest? Deel je ervaringen!