“Verborgen parel”

Den Heerd
Geclassificeerd als nr. 178 van 797 Restaurants in Brugge
Keukens: Frans
5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassing. Het restaurant ligt wat verstopt achteraan Hotel Montanus, in een kalme straat. Maar blijkbaar hebben veel mensen toch de weg gevonden, waaronder veel Bruggelingen, want het was er gezellig druk. We namen de lunch en kregen voor 24 euro schitterende toast champignon en piepkuiken. En dat in een prachtig decor, gelegen in een mooie en ruime stadstuin. Van harte aanbevolen dus.

18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Maandmenu genomen voor 47 euro. Leuke keuze en lekker gegeten. Zeer mooie inrichting en prima bediening. Aanrader.
Persoonlijk vond ik dat de porties iets groter mochten zijn maar de rest van het gezelschap vond van niet.

12 november 2017 beoordeeld

restaurant met mooi interieur en lekkere gerechten .
1 minpuntje : ik had bij de reservatie aangegeven dat er 1 p een gluten- en schaaldierenallergie had , daar werd echter ter plaatste geen rekening mee gehouden !

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging gaan dineren in "den heerd", menu gegeten met voortreffelijke terrine van ganzenlever waarna de eend in hoofdgerecht mij toch heeft aangepord om deze recensie neer te pennen. De vernieuwende doch klassieke garnituurtjes en perfect gebakken magret en verfijnde saus hebben mij overtuigd hier deze winter een stukje wild te nuttigen. Is natuurlijk wel iets prijziger maar de moeite als het eens iets meer mag zijn.
Er is tevens mogelijkheid tot overnachten in het aangrenzende en meer dan charmante hotel in hartje Brugge waar je je helemaal niet in een stadscentrum waant.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gezellige interieur zorgde al voor hoge verwachtingen. Deze verwachtingen zijn zeker ingevuld door het vriendelijke personeel en zeer lekker eten. Als voorgerecht carpaccio van rund en hoofdgerecht bouillabaisse. Deze beide gerechten zijn sterk aan te raden. Wij hebben genoten van dit diner, zeker voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Den Heerd bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Heerd geweest? Deel je ervaringen!