“ een aanrader!”

Den Heerd
Geclassificeerd als nr. 204 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Frans
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gezellige interieur zorgde al voor hoge verwachtingen. Deze verwachtingen zijn zeker ingevuld door het vriendelijke personeel en zeer lekker eten. Als voorgerecht carpaccio van rund en hoofdgerecht bouillabaisse. Deze beide gerechten zijn sterk aan te raden. Wij hebben genoten van dit diner, zeker voor herhaling vatbaar!

8 september 2017 beoordeeld

Toen we het restaurant binnen kwamen , genoten we al van de gezelligheid van deze top ligging.
We werden gecharmeerd met de bediening, en ja hoor , wat volgde waren top gerechtjes.
En ja Den Heerd is een stek waar we zeker nog eens terugkeren !
Patrick

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Den Heerd is één van mijn favoriete adresjes in Brugge. Het is steeds heerlijk smullen in een gezellig en sfeervol kader. Super aanraders zijn de Côte a los en kalfshersenen maar de hamburger van tonijn en fois gras is een absolute topper, jammer genoeg staat dit niet steeds op de menu maar zo eet ik ook iets anders

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een restaurant waar de eindprijs op 80 Euro per man komt voor een menu (met twee glazen wijn en zonder koffie), mag de service ook wel in orde zijn. Enkele opmerkingen :
- Toen we toekwamen waren er amper 4 tafels bezet op de terras, maar de ober gedroeg zich alsof hij een vol terras aan het bedienen was. Veel tijd kon er precies niet van af.
- Naast de ober die ons bediende werden we ook bediend door een vrouw die daar overduidelijk zwaar tegen haar goesting rondliep. Als je met een gezicht rondloopt dat bijna tot op de grond hangt, dan hoor je niet thuis in de zaal van een restaurant.
- Het eten wordt geserveerd zonder één woord toelichting. Niet dat ik een liederlijk gedicht verwacht over wat er op het bord ligt, maar een klein woordje kan nooit kwaad.
- Het hoofdgerecht wordt in twee rondes geserveerd : eerst krijg je het vlees ; dan gaat ze nog wat andere tafels bedienen en uiteindelijk, drie minuten later, krijg je saus en frieten. Dit is wel echt niet hoe het hoort.
- Toch één positieve noot : er kwam na verloop van tijd ook een zwarte man meehelpen bij de bediening en die was wel zeer vriendelijk.

Laat het wel duidelijk zijn dat het eten wel lekker was. Degelijke brasseriekeuken. De terras is op zich ook wel aantrekkelijk. Maar dit is niet voldoende.

Eén advies : ga ergens anders. Er zijn zoveel andere, goede restaurants in Brugge.

16 juni 2017 beoordeeld

Heel verrassend en mooi terras in centrum Brugge. Bovendien voel je je direct welkom door de professionele en vriendelijke ontvangst. Het hoofdgerecht, de open lasagne , was een uitzonderlijke smaakervaring ! Heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Den Heerd bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Heerd geweest? Deel je ervaringen!