“Restaurant in een uniek kader en een ongewoon mooie tuin midden Brugge stad”
Beoordeling van Den Heerd

Den Heerd
Geclassificeerd als nr. 205 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Frans
30 mei 2017 beoordeeld

Fijn ontvangen door heel vriendelijk personeel en de chef zelf op een mooie zonnige avond. Lekkere hapjes bij het aperitief en hoofdgerechten die af waren naar smaak en
presentatie. Zowel het bord met tarbot, de open lasagnes met zeevruchten als het bord
met de Vlaamse klassieker Kalfstong in madeirasaus.
De sabayon en Irish-koffie waren heel goeie afsluiters

22 april 2017 beoordeeld

Het hotel Montanus in de Nieuwe Gentweg in Brugge is een statig gebouw opgetrokken in 19e -eeuwse empirestijl. Je komt het hotel binnen en gaat door naar de achterkant om het restaurant Den Heerd te bereiken. Een gezellig glazen gebouwtje met open haard. Je passeert er langs de open keuken van chef-eigenaar Jo Dezutter.
Wanneer ik er kom opteer ik meestal als viseter voor de open lasagne : zeetongfilets, sint-jacobsnootjes, shii-take en zeekraal. Dit is lekker smullen. Ik nam als dessert de tarte tatin en ook dat was een geweldige meevaller.Je wordt er goed en vlot bediend. Kortom een plaats om geregeld terug te keren

19 april 2017 beoordeeld

Met ons groepje was het al gezellig maar het kader, het eten en een vriendelijke bediening maakte het af. Zeker een aanrader voor wil tafelen in een rustig kader, weg van de drukte. De lunch was lekker en goed gepresenteerd.
We komen terug!!! Gefeliciteerd voor de keuken en de persoon die ons bediende!!

20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening eten was tip top lekker fijn vers met veel smaak pluim voor de chef. Een aanrader met combinatie met verblijf in hotel .

5 maart 2017 beoordeeld

Echt gezellig restaurant waar we met zijn zessen gingen eten op zaterdagavond. De bediening is goed en de gerechten copieus en lekker. Kortom geslaagde avond en voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Den Heerd bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Heerd geweest? Deel je ervaringen!