“Gezellig en lekker!”

Den Heerd
Geclassificeerd als nr. 198 van 742 Restaurants in Brugge
Keukens: Frans
5 maart 2017 beoordeeld

Echt gezellig restaurant waar we met zijn zessen gingen eten op zaterdagavond. De bediening is goed en de gerechten copieus en lekker. Kortom geslaagde avond en voor herhaling vatbaar!

Schrijf een beoordeling

24 februari 2017 beoordeeld

Lekker gegeten in een aangenaam kader.
Menu @ 44€/pp vonden wij beiden heel lekker.
Bediening is OK, zonder meer.
Heel gezellige inrichting.

Hier komen we nog terug.

16 februari 2017 beoordeeld

Absolute aanrader om lekker te eten tegen betaalbare prijs. De open keuken geeft vertrouwen in de kwaliteit en de bediening was vriendelijk en heel erg correct.

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, fijne smaken, heerlijk orgaanvlees, ruime porties in een mooie ruim opgezette setting. En kom je met de auto.... er is een parkeergarage op 2 min lopen. (2,50€ voor de avond)

16 januari 2017 beoordeeld

Gekozen voor menu den heerd!
Een echte aanrader! lekker eten, vriendelijke bediening en een schappelijke prijs!!

Ons zien ze zeker terug

Reizigers die Den Heerd bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Heerd geweest? Deel je ervaringen!