“Betaalbaar, gezellig, aan de Reitjes”
Beoordeling van De Bottelier

De Bottelier
Geclassificeerd als nr. 50 van 769 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 15 - € 25
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Reserveringen
21 april 2023 beoordeeld

Mooie zaak met veel curiosa om te zien, gezellig aan de Reitjes, vriendelijke bediening, lekkere drankjes die betaalbaar zijn. Leuk adresje om nog eens terug te komen.

Datum van bezoek: april 2023

2 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig en sfeervol restaurant. Lekker eten en erg vriendelijk personeel. Vergeet niet ook even naar de gebakstafel te gaan kijken. Je gaat zeker voor de bijl.

Datum van bezoek: april 2023
21 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw wat een genot. De gastheer is zo ontzettend vriendelijk, hij ontvangt je ook echt in zijn huis.
Het eten was met zo veel zorg en liefde bereid dat proefde je aan alles.
Wil hebben hier het aller lekkerste gegeten van ons hele verblijf in Brugge. Echt een aanrader als je in Brugge bent. Wel even reserveren je wilt dit niet missen.

Datum van bezoek: september 2022
26 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier terechtgekomen via Tripadvisor en ik kan de lovende recensies enkel maar beamen. Zeer lekker gegeten voor een goede prijs in een gezellige setting. De gastheer zorgde voor een aangename sfeer en deed alles op een rustig tempo. Je voelt je hier niet opgejaagd en kan je tijd nemen om te genieten. Dat is tegenwoordig best uniek.. In veel horecazaken willen ze je immers zo snel mogelijk buiten. Reserveren is wel een must, toen we aankwamen hing er al een bordje met dat ze volledig volzet waren.

Datum van bezoek: juli 2022
3 maart 2022 beoordeeld

Fantastisch, geweldig en super. 3 woordjes die recht doen aan de sfeer, eten en gastheer. Om een al geweldige dag hier te mogen afsluiten was de kers op de taart. Dankjewel,

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die De Bottelier bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Bottelier geweest? Deel je ervaringen!