“Heerlijk eten, een aanrader!”
Beoordeling van De Bottelier

De Bottelier
Geclassificeerd als nr. 36 van 729 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

“Tijd” bepaalt het decor van dit restaurant. Met gevoel voor nostalgie kijk je je ogen uit. Wij hebben ervan genoten, net als van de gastvrijheid en fijne bediening. Na de eerste avond reserveerden we maar gelijk voor de volgende dag. Zo hebben we in totaal van 4 smaakvolle voor- en hoofdgerechten genoten, met als absolute topper de best ever Thaise mosselen (voorgerecht). Door de gulle porties maar een Irish Coffee als dessert en ook die was perfect bereid.

Datum van bezoek: september 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs gaan eten in deze zaak. Vrienden van ons hadden al gezegd dat het hier lekker en aangenaam dineren is. Wat ook terecht bleek. Zeer lekker gegeten, gastheer houdt rekening met het cliënteel. Laat je zelf bepalen wanneer je uw eten krijgt, zonder opjagen,...aangenaam verrast!

Datum van bezoek: maart 2020
4 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige zaak met fijne bediening (eigenaar) super lekkere tajine gegeten met vis. Kleine zaak dus we reserveren. Er zit een klein museumpje onder. Authentiek en niet een van de toeristen restaurants. Een juweeltje.

Datum van bezoek: december 2019
23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De heer des huizes verzorgt de bediening (beneden), de vrouw des huizes maakt het eten (boven). Wat een bijzonder, lekker en vriendelijk restaurant is De Bottelier!
Neem met elkaar de tijd voor een goed gesprek aan tafel en geniet van de heerlijke gerechten.
Zeventien jaar geleden hier een keer heerlijk gegeten en gisterenavond weer terug. Wederom heel goed bevallen en wij komen graag nog een keer terug.

Datum van bezoek: november 2019
30 oktober 2019 beoordeeld

Lekker eten, leuke bediening, mooi interieur. De zuiderse visschotel is buitengewoon. Wij komen terug!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die De Bottelier bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Bottelier geweest? Deel je ervaringen!