“Gun jezelf de tijd...”

Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Reserveringen
7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs gaan eten in deze zaak. Vrienden van ons hadden al gezegd dat het hier lekker en aangenaam dineren is. Wat ook terecht bleek. Zeer lekker gegeten, gastheer houdt rekening met het cliënteel. Laat je zelf bepalen wanneer je uw eten krijgt, zonder opjagen,...aangenaam verrast!

Datum van bezoek: maart 2020

4 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige zaak met fijne bediening (eigenaar) super lekkere tajine gegeten met vis. Kleine zaak dus we reserveren. Er zit een klein museumpje onder. Authentiek en niet een van de toeristen restaurants. Een juweeltje.

Datum van bezoek: december 2019
23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De heer des huizes verzorgt de bediening (beneden), de vrouw des huizes maakt het eten (boven). Wat een bijzonder, lekker en vriendelijk restaurant is De Bottelier!
Neem met elkaar de tijd voor een goed gesprek aan tafel en geniet van de heerlijke gerechten.
Zeventien jaar geleden hier een keer heerlijk gegeten en gisterenavond weer terug. Wederom heel goed bevallen en wij komen graag nog een keer terug.

Datum van bezoek: november 2019
30 oktober 2019 beoordeeld

Lekker eten, leuke bediening, mooi interieur. De zuiderse visschotel is buitengewoon. Wij komen terug!

Datum van bezoek: oktober 2019
24 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Huiselijk en authentiek interieur. Genoten van verse met veel aandacht bereide gerechten, geserveerd door een vriendelijke gastheer. Dit restaurant heeft duidelijk veel zorg voor haar gasten wat het een aangenaam bezoek maakt. Zeker een aanrader en ook nog eens vriendelijk geprijsd.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die De Bottelier bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Bottelier geweest? Deel je ervaringen!