TripAdvisor

Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld

Lekker eten, leuke bediening, mooi interieur. De zuiderse visschotel is buitengewoon. Wij komen terug!

Datum van bezoek: oktober 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Huiselijk en authentiek interieur. Genoten van verse met veel aandacht bereide gerechten, geserveerd door een vriendelijke gastheer. Dit restaurant heeft duidelijk veel zorg voor haar gasten wat het een aangenaam bezoek maakt. Zeker een aanrader en ook nog eens vriendelijk geprijsd.

Datum van bezoek: oktober 2019
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte topzaak! SUPER gezellig , leuke man die ons bediende en een toffe kaart! Het eten is lekker vers. We hebben hier enorm genoten van onze avond!

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Formidabele uitstraling. De bediening van zeldzaam hoog niveau. Wat een beleving. En dan die aankleding. Schitterend (als je van zoiets houdt). Prachtig interieur. Het exterieur mag er ook zijn. WEL BESPREKEN, anders ben je zowat kansloos om een tafel te krijgen. Het eten is niet bijzonder maar wel goed. De volgende keer dat we in Brugge zijn gaan we zeker en vast terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

Een jaar geleden ontdekten we dit pareltje, en waren er sindsdien enkele malen, meestal met vrienden, die onveranderlijk ons enthousiasme deelden. Mevrouw maakt voortreffelijke gerechten (de "zuiderse visschotel" is een favourite) en mijnheer is een toffe gastheer die no nonsense en "cool" bedient. Prijs-kwaliteit is zondermeer super.
En ja, het kader alleen al maakt je vrolijk...
Vertel het niet verder want het is er snel volzet

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Bottelier bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In De Bottelier geweest? Deel je ervaringen!