“Lekkere lunch op het terras .”
Beoordeling van Den Gouden Karpel

Den Gouden Karpel
Geclassificeerd als nr. 129 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
31 augustus 2019 beoordeeld

Sinds de verbouwing van De Gouden Karpel kan je nu ook 's middags een lunch gebruiken op het aangename terras aan het Huidevettersplein. Voor 18 euro heb je een mooie dagschotel, begeleid met brood.Wij genoten van een mooi stuk gepocheerde kabiljauw met gesneden groentjes. Goed gekruid en mooie kwaliteit van vis.Dat zijn we van dit visbedrijf gewend.Daarna een lekkere dame blanche met zeer goede chocoladesaus. Alles zeer verzorgd en betaalbaar. De koffie is wel an de dure kant (4 euro). Goede bediening en aangenaam zitten.

Datum van bezoek: augustus 2019

10 augustus 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten vandaag...alles was tot in den puntje verzorgd.
Vooraf hadden wij een tonijn tartaar en een gerookte heilbotfile..
Daarna had ik een stoofpotje van verschilden soorten vis en mijn man een roodbaars file..
Personeel is ontzettend aardig een adviseren jou graag.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie realisatie van jullie project na de tegenslag. Knap gedaan ! Jullie Fruits de mer blijven voor ons een echte aanrader. Tot binnenkort Bren en Yves

Datum van bezoek: juli 2019
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend onvriendelijke eigenares . Ik voel me
Oneerlijk behandeld. Alles moet cash betaald worden?? Waarom ? Geen correcte verrekening waarborg artikelen . Daarnaast was fazant geen fazant maar fazant farcie. Ik ben ontgoocheld door attitude eigenares alsook kwaliteit voeding voor toch zeer dure prijzen

Datum van bezoek: januari 2019
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse en beste visgerechtjes! Wij komen zeker terug! De carpaccio van tonijn alsook tartaar tonijn zijn een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening in een gezellig kader

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Den Gouden Karpel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Gouden Karpel geweest? Deel je ervaringen!