“Mevr”

Geclassificeerd als nr. 128 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
10 augustus 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten vandaag...alles was tot in den puntje verzorgd.
Vooraf hadden wij een tonijn tartaar en een gerookte heilbotfile..
Daarna had ik een stoofpotje van verschilden soorten vis en mijn man een roodbaars file..
Personeel is ontzettend aardig een adviseren jou graag.

Datum van bezoek: augustus 2019

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie realisatie van jullie project na de tegenslag. Knap gedaan ! Jullie Fruits de mer blijven voor ons een echte aanrader. Tot binnenkort Bren en Yves

Datum van bezoek: juli 2019
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend onvriendelijke eigenares . Ik voel me
Oneerlijk behandeld. Alles moet cash betaald worden?? Waarom ? Geen correcte verrekening waarborg artikelen . Daarnaast was fazant geen fazant maar fazant farcie. Ik ben ontgoocheld door attitude eigenares alsook kwaliteit voeding voor toch zeer dure prijzen

Datum van bezoek: januari 2019
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse en beste visgerechtjes! Wij komen zeker terug! De carpaccio van tonijn alsook tartaar tonijn zijn een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening in een gezellig kader

Datum van bezoek: september 2018
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgegaan op de referentie op deze site.
jammer genoeg ontgoocheld geweest...
mooie aantrekkelijke foto’s, goeie referenties...
Bordschikkig naar behoren, kwalitatieve producten maar jammer dat deze zo misbruikt werden door de kok.
De puurheid van het eten ging totaal verloren, carpaccio van tonijn vol met overheersende tierlantijntjes, lekkere krab ging verloren door overdreven dressing.
145€ betaald zonder wijn ! Duur en niet zoals verwacht.
Als Bruggeling voor ons slechts 1x... spijtig voor de vele toeristen !

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Den Gouden Karpel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Gouden Karpel geweest? Deel je ervaringen!