“Zeer onaangename ontvangst”

Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend onvriendelijke eigenares . Ik voel me
Oneerlijk behandeld. Alles moet cash betaald worden?? Waarom ? Geen correcte verrekening waarborg artikelen . Daarnaast was fazant geen fazant maar fazant farcie. Ik ben ontgoocheld door attitude eigenares alsook kwaliteit voeding voor toch zeer dure prijzen

Datum van bezoek: januari 2019

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse en beste visgerechtjes! Wij komen zeker terug! De carpaccio van tonijn alsook tartaar tonijn zijn een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening in een gezellig kader

Datum van bezoek: september 2018
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgegaan op de referentie op deze site.
jammer genoeg ontgoocheld geweest...
mooie aantrekkelijke foto’s, goeie referenties...
Bordschikkig naar behoren, kwalitatieve producten maar jammer dat deze zo misbruikt werden door de kok.
De puurheid van het eten ging totaal verloren, carpaccio van tonijn vol met overheersende tierlantijntjes, lekkere krab ging verloren door overdreven dressing.
145€ betaald zonder wijn ! Duur en niet zoals verwacht.
Als Bruggeling voor ons slechts 1x... spijtig voor de vele toeristen !

Datum van bezoek: november 2017
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tarbot en Zeewolf gegeten. De tarbot smaakte subliem en het garniturur was complementair hieraan.

Datum van bezoek: augustus 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, verse vis, schaal- en schelpdieren en een goede prijs/kwaliteitsverhouding in het centrum van Brugge.
De mosselen look-room zijn uitstekend en de wijnkaart is prima.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Den Gouden Karpel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Gouden Karpel geweest? Deel je ervaringen!