“Zeer lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 126 van 812 Restaurants in Brugge
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse en beste visgerechtjes! Wij komen zeker terug! De carpaccio van tonijn alsook tartaar tonijn zijn een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening in een gezellig kader

Datum van bezoek: september 2018

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgegaan op de referentie op deze site.
jammer genoeg ontgoocheld geweest...
mooie aantrekkelijke foto’s, goeie referenties...
Bordschikkig naar behoren, kwalitatieve producten maar jammer dat deze zo misbruikt werden door de kok.
De puurheid van het eten ging totaal verloren, carpaccio van tonijn vol met overheersende tierlantijntjes, lekkere krab ging verloren door overdreven dressing.
145€ betaald zonder wijn ! Duur en niet zoals verwacht.
Als Bruggeling voor ons slechts 1x... spijtig voor de vele toeristen !

Datum van bezoek: november 2017
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tarbot en Zeewolf gegeten. De tarbot smaakte subliem en het garniturur was complementair hieraan.

Datum van bezoek: augustus 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, verse vis, schaal- en schelpdieren en een goede prijs/kwaliteitsverhouding in het centrum van Brugge.
De mosselen look-room zijn uitstekend en de wijnkaart is prima.

Datum van bezoek: juli 2017
14 juni 2017 beoordeeld

Zeer onvriendelijk en onprofessioneel. Matige keuken, zeker voor Brugge.
Ik had vooraf gebeld om er zeker van te zijn buiten te kunnen eten aangezien het mooi weer was. Ik had mijn twijfels al tijdens het telefoongesprek omdat ik op mijn vraag (welke ik tijdens het korte gesprek zeker 3 keer heb herhaald) een laconiek antwoord kreeg van "Ja, ja, ja dat is geen probleem." Toen wij de bewuste avond bij het restaurant aankwamen bleek er dus inderdaad een reservering gemaakt te zijn voor binnen. Toen ik meldde dat ik specifiek gebeld had om een plaats buiten te verzekeren kreeg ik van de eigenaresse als antwoord: "nee, nee, nee, ik heb mevrouw gesproken en dat heeft ze helemaal niet gezegd", voorzien van grote dosis arrogantie. Uiteindelijk konden we een kwartier later buiten terecht. De sfeer was echter al behoorlijk verziekt door zo'n hautaine houding. Het eten was matig en voor deze prijs kun je echt veel, en veel beter bij De Vischerie (de buren) gaan eten! Daarnaast stond er een fles wijn op de rekening die maar liefst meer dan €10,- duurder was dan welke wij hadden besteld. Dit restaurant is duidelijk van het kaliber: 'toeristen komen toch maar 1 keer, dus maakt niet uit als ze ontevreden zijn'.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Den Gouden Karpel bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Gouden Karpel geweest? Deel je ervaringen!