TripAdvisor
Brugge
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Uitstekend maar knap prijzig”
Beoordeling van Den Gouden Harynck

Den Gouden Harynck
Geclassificeerd als nr. 131 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eersteklas restaurant, perfect gelegen voor een culinair hoogtepunt, vlak bij de culturele hoogtepunten van de stad.
We namen het driegangenmenu lunchmenu en dat was uitstekend. Veel vis, natuurlijk, dat verwacht je ook bij zo’n naam.
Zorgvuldige bediening, goed advies van de sommelier, chique, ingetogen ambiance.
Maar ook stevig van prijs. Voor dit menu, inclusief 2 glazen uitstekend bij de gerechten passende wijn, water en koffie met lekkers was de rekening € 141. De zonde waard.

Datum van bezoek: april 2019

26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel van de positieve reacties hier kloppen ergens wel.
Toch was het voor ons geen super ervaring.
Kwaliteit van het eten is super, echter is het toch wat minnetjes qua hoeveelheid. Dan gaat het niet over het hoofdingredient, maar over wat erbij komt. Een halve asperge en een kwart aardappeltje is toch wat minnetjes.
De wijnkaart is zeer uitgebreid, maar eerder aan de dure kant. Jammer dat er geen arrangement voorzien kan worden. Deze opmerking is hier toch al vaak gegeven.
Voor ons specifiek was het ook een minder leuke ervaring dat een luidruchtig gezelschap de sfeer bepaalde. Het personeel werd daar naartoe getrokken en zorgde voor wat frustratie bij de andere gasten. Jammer.

Datum van bezoek: februari 2019
16 februari 2019 beoordeeld

In hartje Brugge, vlakbij het erg interessante Groeninge Museum, vind je dit 1 sterren Michelin restaurant. Het restaurant bevindt zich in een historisch pand en werd respectvol ingericht. We aten er een lunch, die met oog voor detail werd opgediend en smaakvol bereid. Enkel het dessert was, in ons geval, een bereiding van chocomousse en ijskreem, niet op niveau. Prijs / kwaliteit doen andere 1 sterren restaurants het beter. Wellicht bepaalt de ligging ook enigzins het prijsniveau. De bediening is mercantiel vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker. Alles in het restaurant is prima verzorgd!!
Heel gezellig, surprisemenu van topkwaliteit...
Een aanrader !!!

Datum van bezoek: januari 2019
12 augustus 2018 beoordeeld

Voor ons van het aller, aller beste ! Marijke en Philippe en hun medewerkers zijn zo'n fijne mensen die je de beste eetervaring geven. Alles klopt hier, het eten, de wijn, het kader, de muziek, de locatie, de kunst aan de muren … Chapeau !

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Den Gouden Harynck bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Den Gouden Harynck geweest? Deel je ervaringen!