“Zeer lekkere cottage pie”

Delaney's Irish Pub & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 104 van 746 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 11 - € 25
Keukens: Europees, Iers
Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
1 december 2023 beoordeeld

De Cottage Pie was zeer lekker en de portie ruim voldoende. Vriendelijke bediening. De toiletten zijn iets minder maar dat is al jaren gekend zo. Het zou aangenaam zijn mocht er Ierse muziek spelen in de zaak dat zou de sfeer nog beter maken. Prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

26 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Brugge de avonden hier doorgebracht. Heerlijk spelletjes gespeeld onder het genot van (speciaal) bier, cocktails en cider :).

Klein minpuntje: geen borrelfood.... :(

Datum van bezoek: augustus 2023
7 maart 2023 beoordeeld

We hadden een reservatie voor het restaurant.
Blijkt dat dit gesloten is en je een tafel in het café moet nemen.
Op zich is daar niks mis mee maar dat was niet het gezellig tafelen dat wij voor ogen hadden. Wij zijn ergens andersgaan eten.

Datum van bezoek: maart 2023
5 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en snelle bediening in leuke locatie. Veel keuze en lekker eten. Zeker de home made pie is een aanrader. En doorgespoeld met een Kilkenny maakt het plaatje compleet.

Datum van bezoek: februari 2023
21 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De Ierse pub is één van mijn favoriete plekken om het weekend in te zetten of met een grote groep vrienden iets lekkers te gaan eten. Het kan er nogal druk zijn, maar dat is net hetgeen deze plek zo sfeervol maakt. Het is wel zo dat je een woordje Engels moet kunnen, maar eenmaal je het personeel wat leert kennen is het heerlijk om te leuteren aan de bar!

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die Delaney's Irish Pub & Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Delaney's Irish Pub & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!