“Zeker een aanrader!”

Delaney's Irish Pub & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 104 van 746 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 11 - € 25
Keukens: Europees, Iers
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Barscene, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
23 augustus 2022 beoordeeld

Gezellige Ierse pub die we nooit overslaan als we in Brugge zijn. Gezellig ingericht om wat te gaan drinken, maar ook om heerlijk te eten.
De Ierse biefstuk medium rare met pepersaus en frites is mijn favoriet.
Gerrie&Jolanda de Laet

Datum van bezoek: augustus 2022

13 juni 2022 beoordeeld

Met mijn familie hebben we hier op vaderdag 12-06-22 met z'n zessen gegeten... we hadden een heerlijke avond met lekker eten, drinken en fijne muziek... de bediening was zeer correct en uiterst vriendelijk... we namen verschillende dranken, ik zelf de overheerlijke Guiness ... daar bij hadden we een shaired platter, met vele lekker hapjes... Als hoofdgerecht hadden we oa hamburgers, ribbetjes, Sheperd Pie ... alles was zeer goed... hier komen we zee zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2022
4 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We slenterde door Brugge en het wat tijd voor de lunch. Op een schitterend plein, in de zon, zagen we een terras, het bleek van hen. Met 6 man in de zon genoten van een prima lunch en lekkere Belgische bieren. Zeker de moeite waard. Vriendelijke Dames in de bediening.

Datum van bezoek: april 2022
27 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige Irish pub, op een vrijdagavond geweest en was gezellig druk.
Gingen met een klein groepje waarvan niet alle vrouwen bier drinken. Een cocktail besteld maar dat is echt geen aanrader, is maar half wat en smaak ook maar zozo.

Bier vonden de mannen top en later op aanrader barvrouw een wat zoeter biertje geprobeerd wat het voor de vrouwen leuker maakte!

Datum van bezoek: april 2022
21 februari 2022 beoordeeld

Doordeweeks rustig, maar in het weekend gezellig druk. Reserveren - indien mogelijk -in het weekend zekers doen. We dachten nog wat een grote kroeg, maar die zit in het weekend ook echt vol. Eten was super lekker, we hadden een Sharing Platter voor 2 personen + lekker bier + aangename sfeer + vlotte bediening = 2 blije mensen! Topper! En tip! Je bent in een Ierse Pub en daar spreekt men in de regel alleen Iers/Engels en geen Nederlands, dat is overal ter wereld zo en hier dus niet anders. Top tent dus!

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Delaney's Irish Pub & Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Delaney's Irish Pub & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!