“Lunch in de zon”

Delaney's Irish Pub & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 104 van 746 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 11 - € 25
Keukens: Europees, Iers
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
4 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We slenterde door Brugge en het wat tijd voor de lunch. Op een schitterend plein, in de zon, zagen we een terras, het bleek van hen. Met 6 man in de zon genoten van een prima lunch en lekkere Belgische bieren. Zeker de moeite waard. Vriendelijke Dames in de bediening.

Datum van bezoek: april 2022

27 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige Irish pub, op een vrijdagavond geweest en was gezellig druk.
Gingen met een klein groepje waarvan niet alle vrouwen bier drinken. Een cocktail besteld maar dat is echt geen aanrader, is maar half wat en smaak ook maar zozo.

Bier vonden de mannen top en later op aanrader barvrouw een wat zoeter biertje geprobeerd wat het voor de vrouwen leuker maakte!

Datum van bezoek: april 2022
21 februari 2022 beoordeeld

Doordeweeks rustig, maar in het weekend gezellig druk. Reserveren - indien mogelijk -in het weekend zekers doen. We dachten nog wat een grote kroeg, maar die zit in het weekend ook echt vol. Eten was super lekker, we hadden een Sharing Platter voor 2 personen + lekker bier + aangename sfeer + vlotte bediening = 2 blije mensen! Topper! En tip! Je bent in een Ierse Pub en daar spreekt men in de regel alleen Iers/Engels en geen Nederlands, dat is overal ter wereld zo en hier dus niet anders. Top tent dus!

Datum van bezoek: januari 2022
14 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bestelde een cosmopolitan. Die zag er niet te drinken uit. Ook de smaak was niet ok. De barman zei dat dat een normale cosmopolitan was. Niet dus... Ik heb de cocktail laten staan, maar heb er wel een bierviltje op gelegd met het nodige commentaar. This never again!

Datum van bezoek: september 2021
20 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Typische Irish pub. Veel keuze qua drank, maar vooral veel bier en cider. Wie geen alcohol kan/mag drinken heeft jammer genoeg weinig keuze behalve water en frisdrank.

Datum van bezoek: september 2021
Delaneys_Irish_Pub, Manager van Delaney's Irish Pub & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste Sofie,
Behalve fris drank hebben we ook 3 niet alkoholishe bieren en we maken ook 2 niet alcoholishe cocktails. Spijtig genoeg hebt u dit op onze menu niet gezien.
Normaal gezien is er nog meer keuzes maar door Corona pandemic is onze drank kaart kleiner.

Reizigers die Delaney's Irish Pub & Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Delaney's Irish Pub & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!