“Goed”

Geclassificeerd als nr. 21 van 52 Dessert in Brugge
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
10 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen speciaal voor de wafels. Brede keuze. Ook pannenkoeken en verschillende taartjes verkrijgbaar. Vriendelijk personeel en lekker. Mijn wafel met suiker was wel droog. De wafel van mijn compagnie (met ijs en chocoladesaus was beter) Wel prijzig.

Datum van bezoek: september 2022

25 februari 2022 beoordeeld

Na een lange winkeltocht zin gekregen in koffie met gebak. Dit restaurant zag daar goed naar uit. En inderdaad goede koffie met lekker gebak. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2022
12 februari 2022 beoordeeld

Uitgebreide kaart met vlotte bediening. De zaak was netjes en bediening beleefd. Het eten was eenvoudig maar lekker, wel eerder kleine porties.

Datum van bezoek: februari 2022
27 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Nette zaak waar je lekker ijs koffie wafel pannenkoek etx. Krijgt. Van buiten oogt het saai, maar eenmaal binnen beviel het goed.

Vriendelijk en behulpzaam personeel..

Echt een aanrader in Brugge

Datum van bezoek: augustus 2021
26 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lang opzoek geweest naar een plek waar crêpe suzette op de kaart staat, en cafe au lait had deze !
Had het al lang niet meer gegeten en was zo lekker als ik me herinnerde!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Cafe Au Lait bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Cafe Au Lait geweest? Deel je ervaringen!