“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 140 van 769 Restaurants in Brugge
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: St-anna
1 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Mosselen waren heerlijk! Rib-eye was lekker; maar geen 325 gram , zoals op kaart vermeld. Garnalen kroketjes, calamaris fantastisch !! . Bediening vriendelijk en correct. Stoelen zaten niet fijn. Aankleding/entourage kunnen beter. Voor nederkandse begrippen aan de prijs.

Datum van bezoek: maart 2024

13 februari 2024 beoordeeld

reeds decenialang een topper in Brugge !Regelmatig een "special dish" duidelijk aangekondigd aan binnen -en buitenzijde. Dit keer een vis-klassieker : tarbot in bruine botersaus met kappertjes. Dat was er boenke op! Zelden zulke tarbo gegeten! Patron Fernand verfijnt jaar na jaar interieur,bediening en menukaart.

Datum van bezoek: februari 2024
9 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles van het begin tot het einde was zeer goed in orde. Eten alsook de bediening waren super. Het is er niet superchique als mensen dat verwachten maar zo zie je maar dat dat zeker niet altijd hoeft te zijn. Top!!

Datum van bezoek: oktober 2023
23 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier speciaal voor de mosselen naar toe gegaan. Deze waren prima gekookt met voldoende smaak, alleen de mosterdsaus was veel te zuur. Verder qua inrichting erg eenvoudig terwijl je er wel behoorlijke prijzen worden gevraagd voor de gerechten, dat vonden we niet helemaal in verhouding. Personeel is vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2023
2 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

JAMMIE.
We zijn hier al enkele keren komen dineren,telkens iets anders van hun kaart. Super lekker en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit zeker cava. We zijn dan ook heel verwonderd over de negatieve commentaren. Wij zijn alvast fan en blijven komen. 🤤🤤🤤

Datum van bezoek: september 2023

Reizigers die Restaurant Breydel De Coninc bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Breydel De Coninc geweest? Deel je ervaringen!