“Gezellige avond uit”

Geclassificeerd als nr. 143 van 832 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
18 augustus 2019 beoordeeld

Na een wandeling zijn we daar beland en hebben we er zeer lekker gegeten. Mosselen waren zeer lekker, als eveneens de paling. Porties zijn er zeker royaal, zodat je niet met honger van tafel moet. Bediening was zeker ook in orde. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019

13 augustus 2019 beoordeeld

Gerookte zalm was niet lekker.Uit een pakje van de aldi is beter.Een vol bord met dik gesneden schellen zonder een slaatje of niets.Prijs niet waard.Bouillabaise was lekker maar weinig vis.Ergens anders zit er gamba,scampi,enz.in daar juist kabeljauw,zalm en enkele mosselen.Niet voor herhaling vatbaar.Prijs kwaliteit al veel beter gegeten

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het zoeken van de beste mosselen van Brugge, kwamen wij bij Breydel De Coninc terecht. De bediening was zeer vriendelijk en hielp ons direct met een tafel. De huiswijn smaakte perfect, vol glas gekregen en brood vooraf. Ik nam de mosselen en mijn vriend nam een gerecht op aanraadde van de bediening. Wij hebben allebei bijzonder genoten! Wij zouden hier zeker terug gaan. Kwaliteit van eten is top!

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld

We waren daar om te lunchen, en besloten voor de suggesties te gaan de gemarineerde tonijn met avocado granaatappel en sojasaus als voorgerecht. mooi gedreseerd en een mooie combinatie en zeer lekker van smaak
Als hoofdgerecht kozen we voor de sneeuwkrab met een oosters sausje en kokos super van smaak en zeker een aanrader
Alles
was kraak vers en zeer goed op smaak gebracht
Vriendelijke en vlotte bediening
Hier komen we zeker terug,!!

Datum van bezoek: juni 2019
21 juni 2019 beoordeeld

De mossels waren heerlijk ! & de
Bediening is zeer vriendelijk , lekkere suggesties worden ook aan tafel uitgelegd/voorgesteld

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Breydel De Coninc bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Breydel De Coninc geweest? Deel je ervaringen!