“Gezellig in het centrum”

Restaurant Breydel De Coninc
Geclassificeerd als nr. 145 van 812 Restaurants in Brugge
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 maart 2019 beoordeeld

Mosselen in witte wijn met frieten gegeten. Zeer lekker.
Goede prijs kwaliteit. Pal in het centrum. Snelle en vriendelijke bediening.
Wel zeer rumoerig.

Datum van bezoek: maart 2019

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten zee tong als hoofdgerecht met heerlijke frietjes en zelf gemaakte mayonaise .
Bediening is super snel en vriendelijk, knus restaurant gezellig ingericht echt een aanrader direct in het centrum van het mooie Brugge

Datum van bezoek: februari 2019
13 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Bediening,keuken en prijs in één lijn: correct. Wij komen terug

Datum van bezoek: december 2018
10 november 2018 beoordeeld

Gezellig restaurant in het hart van Brugge, met heel vriendelijke bediening. Mijn vrouw en ik aten de suggestie, brandade van kabeljauw, super lekker! Had ik gedurfd ik likte mijn bord proper. Ons soepje vooraf, ajuinsoep met Breydelham en Brugge oude kaas, en het dessert, chocolademousse en créme brulez waren eveneens lekker. Een heel geslaagde avond. Zeer zeker een aanrader, hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: november 2018
26 oktober 2018 beoordeeld

top restaurant, met altijd verse & heerlijke gerechten! bediening is vlot & vriendelijk.. prijs kwaliteit heel gezellig zitten

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant Breydel De Coninc bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Restaurant Breydel De Coninc geweest? Deel je ervaringen!