“Aan te bevelen”
Beoordeling van Petite Aneth

Petite Aneth
Geclassificeerd als nr. 118 van 824 Restaurants in Brugge
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zeer vriendelijke ontvangst gaan wij aan tafel in een ietwat verouderd interieur die aan wat verfrissing toe is .
Over bediening en keuken niets dan lof.
Verse producten vakkundig klaargemaakt.
De prijzen zijn zeer verrassend voor een dergelijke standingvolle zaak die dagmenu en weekmenu aanbied.
Ook de wijnkaart is zeker heel betaalbaar.
Aan te raden!

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere keer weer verrast door de lekkere gerechten en de supervriendelijke bediening aan een mooie prijs kwaliteits verhouding. Zeker een aanrader.

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren geweest en nog steeds super lekker, we kozen de lunch met voorgerecht. De niet-alcoholische aperitief en wijn mochten er ook wezen! Prijs-kwaliteit en bediening top!

31 januari 2019 beoordeeld

Vlotte ontvangst. We namen het menu. Smaakvol, streling voor het oog en mond.
Porties net gepast. Vlotte bediening, zelfs de kok helpt een handje. Rustig kader.

Datum van bezoek: januari 2019
30 januari 2019 beoordeeld

Na een bezoek aan het autosalon zijn we zeer goed ontvangen te brugge. Een mooie villa restaurant die desondanks in de recente toekomst zal gerenoveerd worden.
Het menu was heerlijk aan een zelfs democratische prijs.Bediening hartelijk.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Petite Aneth bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Petite Aneth geweest? Deel je ervaringen!