“Super gezellig in hartje Brugge. Een aanrader! ”
Beoordeling van 't Zwart Huis

't Zwart Huis
Geclassificeerd als nr. 145 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het etablissement was wondermooi. Strak,gezellig en vriendelijk personeel. Het eten was lekker en wij hadden een super bediening en moesten ook niet lang wachten op ons eten..Voor mij klopte het plaatje volledig. Ik kom hier zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2022

12 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 vrienden hier komen eten. Kangoeroe en filet mignon besteld. Bleu en saignant gevraagd, maar alles was helaas bien cuit. De ober hierop aangesproken en uiteindelijk kwam de eigenaar zijn excuses aanbieden.
Uiteindelijk een Irish coffee aangeboden gekregen van de zaak. Blijkbaar werd slechts voor 1 persoon iets aangeboden op kosten van de zaak en niet voor iedereen.
Daar kom je dan achter als je de rekening moet betalen en 4x een irish coffee ziet staan voor 13€ per stuk. Bij ons volgend bezoek werd een gratis voorgerecht aangeboden. Uiteraard werd ook dit veranderd van 5 naar 1 persoon op het einde van het gesprek. Jammer wel, want de locatie is top.

Datum van bezoek: juni 2022
28 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Samen met goede muziek op de achtergrond. Voor ons een gezellige avond in een mooie stad.

Datum van bezoek: mei 2022
17 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tent!

Eten is duur voor de kwaliteit. Kwaliteit is prima maar jammer van de prijs. Bijv 5 gamba’s voor €16. Beetje weinig voor veel.

Personeel waren erg op jagend. Als het aan hun lag waren we binnen een uur weg. Zelf moeten aangeven dat we rustig aan wilde doen. Dit recepteerde ze wel.

Datum van bezoek: april 2022
2 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen daar nog eens na ongeveer 3 jaar geleden te zijn, hoe kan zo’n goede zaak plots omgetoverd worden tot zoiets?
Eten zeer pover! Ontvangst beneden alle pei, de ober verstond ons niet terwijl wel Nederlands praten maar van kon dit niet gezegd zijn… de verdere bediening was ook zeer matig, neen, hier zie je ons niet meer terug!

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die 't Zwart Huis bekeken, bekeken ook

In 't Zwart Huis geweest? Deel je ervaringen!