“Heel sfeervol en lekker getafeld”
Beoordeling van 't Zwart Huis

't Zwart Huis
Geclassificeerd als nr. 145 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 december 2021 beoordeeld

Prachtig authentiek kader met sfeervolle hedendaagse inkleding, hele vriendelijke bediening, mooi aanbod aan kwalitatief bereide gerechten.

29 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga niet..!

Had ik de recensies maar gelezen van tevoren. Dit restaurant werd aanbevolen door onze b&b eigenaar maar het schijnt van eigenaar te zijn gewisseld. Ontvangst was prima, sfeer was best goed. Tafeltjes wel erg dicht op elkaar. Maar goed. De slakken waren ok, het drinken prima.

Maar toen kwamen de hoofdgerechten... De mango in mijn poke bowl was bevroren en de zalm niet goed. De serveerster zou dit doorgeven aan de keuken. Ik verwachtte een nieuw bord maar dat kwam niet. Na 30 min vroeg ik ernaar. Ging ze moeilijk over doen. Daar ging ze niet vanuit. Ik kon vervolgens alleen nieuwe mango krijgen. Ze deed erg klant onvriendelijk. Nee, ik wilde een nieuw bord. Kwam ze later terug: nee dat kan niet, ze hebben geen poke bowls meer. Nou, ik ga hier in elk geval niet voor betalen, gaf ik aan. Dat moest ik dan maar 'proberen' bij de andere ober. Pardon? Zij ging dus niks voor me oplossen. De risotto met groenten van mijn vriend was ook echt niet lekker: droog en plakkerig. Zeer teleurstellend. De poke bowl uiteindelijk niet hoeven te betalen. De andere over gaf aan: ja het is erg druk en de keuken had vanmiddag moeten voorbereiden maar hadden ze niet gedaan.
Zeker geen aanrader!! Niet gaan.

18 december 2021 beoordeeld

Vroeger een aantal keer naar het Zwart Huis gaan eten, steeds lekker gegeten maar wat een teleurstelling is dit nu geworden. Om te beginnen word je al niet vriendelijk onthaald. Aperitief op zich ok, het bordje fingerfood rampzalig. Een hoop gefrituurde hapjes zonder enige finesse. Het hoofdgerecht, stoofvlees kon je het niet noemen, maar eerder stoofvleessaus. De slibtongetjes, waterachtig van smaak, zelfs niet echt warm geserveerd en dat voor maar liefst 36€.
Een glas wijn bestellen ging amper, de ober met de grijze haren heeft van de ganse avond onze tafel niet één blik gegund, al een geluk dat uiteindelijk een andere ober nog een bestelling kwam opnemen. 20 minuten later eindelijk het (verkeerde) glas wijn gekregen.
Moraal van het verhaal: mij zie je hier nooit meer!

22 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slecht gegeten. Op papier leek het een leuke zaak maar het eten was echt bar slecht. We hadden de dunne lende (26 euro) maar deze was taai en van zeer slechte kwaliteit. We kregen het nauwelijks doorgesneden. Na een paar happen het maar gelaten voor wat het is. Alle sauzen waren uit een pakje of half fabricaat en niet vers. Hetzelfde gold voor de tafelgenoten (6 andere). De saus op het konijn stoomde bijvoorbeeld zo erg dat het alleen uit de magnetron kon komen. Alle gerechten vielen enorm tegen en we zijn ook zonder dessert vertrokken. Buiten hebben we nog twee engelse meisjes van deze aanfluiting kunnen redden.

Datum van bezoek: november 2021
1 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger was dit een fijn adres. Zo teleurstellend toen we er binnenkwamen… de zaak bleek overgenomen. De barman was niet aanwezig, een aperitiefje kon niet… men kon amper Nederlands (ijzerwijn ipv everzwijn) en niettegenstaande de prijs echt wel bistroniveau bleek haalde het eten echt dit niveau niet. Het was er ijskoud dus gegeten met onze jas aan… de stukken kaarsvet lagen op de vensterbank, over het parket durf ik nog niets zeggen. Teleurstellend over de gehele lijn. Mij zien ze daar echt niet meer terug of de zaak zou opnieuw moeten zijn overgelaten…

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die 't Zwart Huis bekeken, bekeken ook

In 't Zwart Huis geweest? Deel je ervaringen!