“Goed eten en gezellig”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 september 2019 beoordeeld

Gezellig interieur, lekker gegeten ( steak met frietjes)
Vriendelijke staff en snelle bediening
Lekkere wijn

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

We waren hier op een zondagavond met ons dochter van ! weken oud in een buggy.
We hadden niet gereserveerd, toen ik ging vragen of er nog een tafeltje vrij was waar ook een buggy kon staan, verplaatsten ze prompt een tafeltje om zo plaats te maken voor de buggy.
Toen we weer doorgingen na een zeer lekkere maaltijd (en wijn) hielpen ze ons met de buggy van de trappen te dragen.
Kortom super bediening!

Datum van bezoek: augustus 2019
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was zomaar 6€ duurder voor een live band waar we niet voor hadden gekozen en 3 beha gerechten

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld

Wij hadden hier enkele weken voordien een tafel gereserveerd om iets te komen eten vooraleer naar het optreden van Urbanus te gaan kijken in de Brugse schouwburg.
Helaas begon de klucht al tijdens het binnengaan van dit restaurant. Deze zaak bestaat uit twee delen. Wij ons eerst aanmelden op de beneden verdieping. Reservatie was gekend maar we moesten op het bovenste verdieping zijn. Terug naar buiten en de trappen op. Daar aangekomen bleek ons tafel reeds bezet te zijn. Gewoon weggegeven !! Als troost was er beneden nog een tafel vrij ?? Terug naar buiten. En wat denk je : beneden was er in het geheel niks meer vrij. Communicatie??? Oké, wat nu. Aperitiefje aan de bar tot er iets vrijkomt? Na 10 minuten werd ons bestek aan de bar klaargelegd. Dit wordt aan de bar eten dus. Ongelooflijk. Goed we hadden geen tijd te verliezen want we moesten op tijd in de schouwburg zijn. Maar toen was de kous nog niet af. Want toen ik aan mijn konijnenbouten wou beginnen kreeg ik er zelfs mijn vork niet door. Ze waren nog diepgevroren !! Wat een amateurs. Dit was de eerste maar ook de laatste keer dat ik hier een voet binnen zet.Heel veel betere restaurants in de buurt dan deze of was het echt hun dagje niet. Wel de eerste maal dat ik bedrogen ben aan tripadvisor.

Datum van bezoek: mei 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met 6 vrienden een reservering gemaakt om 21.00 uur. Bij aankomst zeer onvriendelijk geholpen, reservering stond in het systeem echter was er geen tafel vrij. Fout van het systeem, wij zijn niet verantwoordelijk? Huh, hoe dan? Hoe gaan we dit oplossen? Drankje van de zaak aan de bar? Nee niet mogelijk, geen discussie. Kunnen we even wachten op een tafel? Nee, geen discussie mogelijk. Niet eerder zo onvriendelijk geholpen, wat een aanfluiting. Ben je op zoek naar een restaurant met vriendelijke bediening met goed eten? Dan is dit niet jouw tent, blijf uit de buurt. Ga lekker ergens anders eten!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die 't Zwart Huis bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In 't Zwart Huis geweest? Deel je ervaringen!