“Grote klasse in een huislijke sfeer!”
Beoordeling van 'T Pandreitje

'T Pandreitje
Geclassificeerd als nr. 387 van 811 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
1 mei 2018 beoordeeld

De Chef is een artiest, een hobbyist. Dat moet wel als je deze top kwaliteit kunt presenteren. We hebben genoten van alle gangen, qua smaakt en presentatie. Koffie bij de open haard was de perfecte afronding van een geweldig diner. Met veel dank aan Chef Guy en zijn echtgenote!

Datum van bezoek: mei 2018

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

'T Pandreitje is geen vergane glorie maar glorie uit het verleden voor het heden. Trotse kok kookt op hoog niveau! Zijn vrouw verwent met mooie wijnen en gezelligheid! Guy rules!!!!
Nu al zin in volgende bezoek!

Datum van bezoek: augustus 2016
28 januari 2016 beoordeeld

Twee verschillende wijnen (restjes) worden in één en hetzelfde glas bijeengegoten bij verschillende tafelgenoten. We zijn dan ook zo stom om niets te zeggen, maar we waren druk aan het praten. Wie doet dat nu ? Zelfs een klein kind weet dat zoiets niet hoort, zelfs een jobstudent. 12 Euro bovendien voor een koffie met een paar flutpralientjes. Ze proberen mensen meer en meer gewoon te laten worden aan dat soort afzettersprijzen, maar ik doe er niet aan mee ! Afzetterij noem ik dat. 'K ga nog liever dan den Estaminet een spaghetti, wat verderop eten en ze hebben er goede koffie. Volgens mij een restaurant op zijn retour.

Datum van bezoek: maart 2015
5 augustus 2014 beoordeeld

mooie wijnen, heerlijk eten, beetje ouderwetse inrichting, heel vriendelijke kok en gastvrouw is trots op haar zaak

Datum van bezoek: juli 2014
17 juli 2014 beoordeeld

Zeer lang moeten wachten. Meerdere malen onheus behandeld door het personeel. Het eten was ok. We zaten aan een tafel die nog moest worden afgeruimd en dit was blijkbaar 'not done' voor het personeel.

Datum van bezoek: juni 2014
    • Sfeer

Reizigers die 'T Pandreitje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 'T Pandreitje geweest? Deel je ervaringen!