“Guy is too”

'T Pandreitje
Geclassificeerd als nr. 387 van 811 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

'T Pandreitje is geen vergane glorie maar glorie uit het verleden voor het heden. Trotse kok kookt op hoog niveau! Zijn vrouw verwent met mooie wijnen en gezelligheid! Guy rules!!!!
Nu al zin in volgende bezoek!

Datum van bezoek: augustus 2016

28 januari 2016 beoordeeld

Twee verschillende wijnen (restjes) worden in één en hetzelfde glas bijeengegoten bij verschillende tafelgenoten. We zijn dan ook zo stom om niets te zeggen, maar we waren druk aan het praten. Wie doet dat nu ? Zelfs een klein kind weet dat zoiets niet hoort, zelfs een jobstudent. 12 Euro bovendien voor een koffie met een paar flutpralientjes. Ze proberen mensen meer en meer gewoon te laten worden aan dat soort afzettersprijzen, maar ik doe er niet aan mee ! Afzetterij noem ik dat. 'K ga nog liever dan den Estaminet een spaghetti, wat verderop eten en ze hebben er goede koffie. Volgens mij een restaurant op zijn retour.

Datum van bezoek: maart 2015
5 augustus 2014 beoordeeld

mooie wijnen, heerlijk eten, beetje ouderwetse inrichting, heel vriendelijke kok en gastvrouw is trots op haar zaak

Datum van bezoek: juli 2014
17 juli 2014 beoordeeld

Zeer lang moeten wachten. Meerdere malen onheus behandeld door het personeel. Het eten was ok. We zaten aan een tafel die nog moest worden afgeruimd en dit was blijkbaar 'not done' voor het personeel.

Datum van bezoek: juni 2014
    • Sfeer
3 april 2014 beoordeeld

Zeer hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Champagne als aperitief, geen starters maar olijfjes, kaaskoekjes, geroosterde amandelen.
Menu 4 gangen met aangepaste wijnen : in huis gerookte Schotse zalm - broccolisoep - zeebaars - ijsdessert. De wijnen paarden wonderwel met de ingrediënten.
Na de maaltijd nog leuk kunnen napraten met de chef en een paar tips gekregen.
In vergelijking met andere 'ster'restaurants in Brugge vonden wij het hier wel vrij duur voor eerder klassieke smaken op het bord.
Geen WOW- gevoel aan overgehouden maar wel heel lekker gegeten.

Datum van bezoek: maart 2014

Reizigers die 'T Pandreitje bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 'T Pandreitje geweest? Deel je ervaringen!