“Voor herhaling vatbaar...”

Geclassificeerd als nr. 274 van 824 Restaurants in Brugge
Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
16 december 2018 beoordeeld

De restaurants in Brugge eens bekeken via Tripadvisor en na een bezoekje aan de (koude) kerstmarkt hadden we dit restaurant uitgekozen.
De Filet Americain was lekker, idem dito voor de Tournedos.
Dus prijs/kwaliteit was dit zeker ok. De alcoholische dranken zijn wel iets duurder.
1 minpuntje of tip, geef de Ricard ( €7,5 ) in een longdrink glas en niet in een glas voor een frisdrank.
Vriendelijke service !

Datum van bezoek: december 2018

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alhoewel het restaurant in hartje Brugge ligt. Konden we er toch gezellig en rustig buiten zitten. Vriendelijk en jeugdig personeel. Prijs kwaliteit qua eten was ik meer dan tevreden. Jammer dat ze in GANS Brugge , veel te veel geld vragen voor een flesje wijn.
Maar het positieve overheerst!

Datum van bezoek: september 2018
17 september 2018 beoordeeld

Hoewel de uitstraling het misschien niet doet vermoeden is het eten van uitstekende kwaliteit. De prijs is gezien het gebodene alleszins redelijk te noemen.

Datum van bezoek: september 2018
20 augustus 2018 beoordeeld

Komen hier vaak in de namiddag.Wat opvalt is de steeds vriendelijke bediening en de hulpvaardigheid van al het personeel.Aanbod van namiddagwafel of pannenkoek met koffie aan een gunstprijs.Je zit er op de mooist plek van Brugge.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 juni 2018 beoordeeld

Je kan hier terecht voor een drankje, een snelle hap of een diner! Bediening is steeds positief en aangenaam! Het eten is er lekker en soms met een toffe twist!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die PlazaCafe bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In PlazaCafe geweest? Deel je ervaringen!